یزدفردا: «خورخه رودریگز»، نتانیاهو را یکی از بدترین قاتلان تاریخ بشریت توصیف و تأکید کرد که جنایت‌های او را تنها با جنایت‌های «آدولف هیتلر» می‌توان مقایسه کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از المیادین، رئیس پارلمان ونزوئلا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل نسل‌کشی مردم فلسطین در نوار غزه، یکی از بدترین قاتلان تاریخ توصیف کرد.

خورخه رودریگز طی اظهاراتی در نشست عادی مجلس ملی ونزوئلا همچنین تجمع بزرگ دانشجویان دانشگاه‌های این کشور را در همبستگی با فلسطین تبریک گفت.

رئیس پارلمان ونزوئلا تاکید کرد که نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ بشریت است و رژیم صهیونیستی حاکم بر اسرائیل رژیمی قاتل است که «مجرمان و بیماران اجتماعی» زمامدار آن هستند.

رودریگز از ریاکاری دولت‌های غربی که سلاح تهیه می کنند و ارتش اسرائیل را برای ارتکاب قتل‌عام در فلسطین آموزش می دهند، علی رغم درخواست های مداوم برای پایان دادن به خشونت، انتقاد کرد.

وی موضع اتخاذ شده از سوی رسانه‌های غربی را «ریاکارانه» توصیف کرد و متولیان این رسانه ها را متهم کرد که در کشتار هر کودک، زن باردار و روزنامه نگار در غزه شریک هستند و افزود: رسانه‌ها در برابر هر کودک، زن یا روزنامه نگار مقتول فلسطینی شریک جرم هستند، نهادهای رسانه‌ای غربی می توانند چشمان خود را بر کشته شدن روزنامه‌نگاران در غزه ببندند؟

رودریگز خاطرنشان کرد که جنایات بنیامین نتانیاهو فقط با جنایات آدولف هیتلر قابل مقایسه است و با هیچ اقدام وحشیانه دیگری قابل مقایسه نیست و تصریح کرد: پس از این اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه، از دیدن نامزدی نتانیاهو برای جایزه صلح نوبل تعجب نکنید، مانند جایزه نوبل که به اوباما اعطا شد.

رئیس پارلمان ونزوئلا ضمن تبریک به دانشجویان دانشگاه‌های ونزوئلا که خیابان‌های کاراکاس را در حمایت از فلسطین پر کرده‌اند، گفت: دانشجویان ونزوئلایی صدای خود را بلند کردند تا ثابت کنند که کشور محترمی مانند ما و هر شهروندی که آرزوی زندگی شرافتمندانه در صلح را دارد، باید چه بگوید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا